Articles

Fottur Surprise Lake,New Jersey

Posted by admin

Utsikt, rhododendron, ROSA steiner og scrambles. Det er aldri et kjedelig øyeblikk langs kretsen Rundt Surprise Lake. Turstien ligger Innenfor Abram S Hewitt State Park svært nær staten linjen Mellom New Jersey og New York.

Hurtig Notater

Lengde: 4 mile loop

Vanskelighetsgrad: Moderat anstrengende, 1,200 høyde gevinst

Parkering: 538 Lakeside Road, Hewitt nj 07421 over fra sjøen i utpekt mye forbi Greenwood Lake Marina. Ingen avgifter. Hotell i nærheten av Porta john at the trailhead

Cliffnote Trail Directions:

+Begynn på blå og hvite blazes

+Venstre på gule blazes

+Venstre Gul/Oransje når du kommer til sjøen

+Forbli på gul til den døde ender

+Ta til høyre på den hvite blazed på

+Høyre slå på blå/hvit

Like bak trailhead hop på den blå og hvite blazed stien på vei oppoverbakke, n mindre enn en kilometer får du over 500 fot!

I mellom tørke svetten bort, holde vakt for den gule stien krysset merket på en stein, ta til venstre her og fortsette veien opp.

Klatring bratt, denne stien vil bringe deg til et fantastisk utsiktspunkt over Greenwood Lake.

På en klar dag kan du bare se tipsene til de høyeste bygningene helt i NYC.

Stick rundt litt, og du kan selv bli prydet med en bald eagle sighting.

Når du endelig ser ned fra merke steinene, som er ganske annerledes. Noen seksjoner er rosa puddingstone!

denne lysbildeserien krever JavaScript.

Det er mer å se. Fortsett over de skallede steinene forbi de dvergede furutrærne tilbake i skogen. Overraskelse. Det er innsjøen midt i skogen.

Ta til venstre for å forbli på den gule stien-akkompagnert med oransje i noen tid, og holde med det før det døde ender. Pass gjennom en rhododendron tunnel som ville være magisk under sin blomst-se om du kan planlegge deretter.

stien noen utfordrende bølgende åser og litt av en stein rykke ut. Det er fylt med ulike habitater og stadig skiftende utsikt. Når du treffer krysset, hodet rett på Appalachian Trail blazed i hvitt. Ta til høyre for å fortsette på den blå og hvite blazed sti synkende helt tilbake til parkeringsplassen for å fullføre turen.